Warunki nawiązania współpracy
Firma For Ever obsługuje jedynie kontrahentów kupujących towar do dalszej odsprzedaży. Firmom, które chciałyby nawiązać z nami współpracę nie stawiamy żadnych wymagań co do wielkości zakupów. Przy dokonaniu pierwszej transakcji Partner powinien dostarczyć dokumenty firmy: KRS, NIP, REGON.
Formą płatności dla nowych Partnerów jest gotówka lub potwierdzony przelew. Po początkowym okresie współpracy istnieje możliwość negocjacji kredytu kupieckiego.
Dokumenty
Zamówienia
Zamówienie może być dokonane pisemnie, telefonicznie, faksem lub mailem.
Dział handlowy pracuje w godzinach 9-17.
Zamówienia złożone do godziny 16:00 zostaną zafakturowane i wysłane w dniu złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone po godzinie 16:00 zostaną zafakturowane w dniu złożenia zamówienia, ale wysłane w następnym dniu roboczym.
Odbiór własny
Odbiór własny towaru odbywa się bezpośrednio z magazynów For Ever Sp. z o.o. w godzinach 9-17.
Wysyłka towaru
- Wysyłka do siedziby/oddziału firmy:
Zamówienie o wartości powyżej 2500 PLN netto wysyłane na jeden adres wysyłkowy nie jest obciążane dodatkową opłatą logistyczną. Zamówienie o wartości 2500 PLN netto i mniejszej, wysyłane na jeden adres wysyłkowy będzie obciążone opłatą logistyczną w wysokości 19 PLN + VAT - Klienci dokonujący zakupu „za pobraniem” obciążeni będą dodatkową opłatą:
przy zamówieniach poniżej 8000 PLN brutto opłata wynosi 10 PLN + VAT
przy zamówieniach o wartości 8000 PLN brutto i większej opłata wynosi 2% wartości brutto zamówienia + VAT - Przy zamówieniach w cenach specjalnych firma For Ever zastrzega sobie prawo zmiany warunków logistycznych.
Wszelkie roszczenia z tytułu niezgodności są możliwe tylko po przesłaniu do For Ever w ciągu 24 godzin protokołu niezgodności spisanego w obecności przewoźnika.